torsdag 27 september 2012

kanonmatch

1-1. Ösregn.
   Låter inte direkt som ett sprakande skådespel på Råsunda, kanske.
   Men då har vi inte vägt in Martin Hansson i beräkningen.
   Domaren från Holmsjö delade ut hela åtta gula kort under matchen mellan AIK och Elfsborg i går.
   Om alla kort var korrekt utdelade eller ej, det har jag svårt att avgöra. Men jag kan konstatera att Martin Hansson gav mig bilder på en rasande Anders Svensson (vilket alltid gör sig bra på bild) och gruff med självaste Hansson, och en hoper avstängningar som helt klart bidrar till att den fortsatta guldstriden blir helt omöjlig att sia om. Och därmed också fortsatt kittlande för oss pressfotografer och journalister.
   Utöver detta fick vi också se två snygga mål av Viktor Claesson och Martin Lorentzon.
   Men jag är ändå rätt säker på vem jag vill utse till matchens lirare: Martin Hansson.
 






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar